Άρθρο 7. Αλλαγές – Επιστροφές Προϊόντων
Παρ. 1) Αλλαγή Προϊόντων
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν. Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου.
Η χρέωση της αλλαγής αφορά την πρώτη αλλαγή προϊόντων και επιβαρύνει τον πελάτη και το κόστος είναι 5,00 €. Σε περίπτωση δεύτερης αλλαγής τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος σε εμάς καθώς και τα έξοδα επαναποστολής του νέου επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
Για επιστροφές από το εξωτερικό τα έξοδα επιστροφής βαραίνουν αυτόν που κάνει την επιστροφή.
Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη. Αυτό σημαίνει:
[1]. Να μην έχουν φθορές και οι συσκευασίες τους να είναι αυτές που κανονικά συνοδεύουν το προϊόν
[2]. Να είναι σε άριστη κατάσταση με την εργοστασιακή τους συσκευασία (κουτί ή ζελατίνα, καρτελάκια και διακριτικές ετικέτες κ.ο.κ)
[3]. Να συνοδεύονται με όλα τα έγγραφα με τα οποία παραδόθηκε το προϊόν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο κ.ο.κ).
Αν τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, μπορείτε ελεύθερα να το απoστείλετε πίσω σε εμάς για αντικατάσταση, αφού πρώτα επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης των πελατών μας. Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.
Παρ. 2) Διαδικασία Αλλαγής / Επιστροφής
Η διαδικασία της αλλαγής / επιστροφής είναι απλή και γίνεται πάντα κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με εμάς στο τηλέφωνο +30 2651 046086.
Η διαδικασία αλλαγής έχει ως εξής: Αφού επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, μας αποστέλλετε το προς αλλαγή προϊόν, συσκευασμένο με την – Courier χωρίς κανένα κόστος μεταφοράς. Με το που θα παραλάβουμε το προϊόν ελέγχουμε αν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις. Αν τις πληροί, σας αποστέλλουμε το νέο προϊόν. Το κόστος αποστολής του νέου προϊόντος (αφορά αποκλειστικά την πρώτη αλλαγή σε κάθε παραγγελία) επιβαρύνει τον πελάτη. Εάν επιθυμείτε να σας το στείλουμε με την δική σας συνεργαζόμενη μεταφορική θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η εταιρείας μας δεν αναλαμβάνει το έξοδα μεταφοράς του δέματος όπως επίσης και δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν μεγαλύτερο χρόνο παράδοσης από τον εκτιμώμενο της συνεργαζόμενης ταχυμεταφορικής εταιρείας.
Παρ. 3) Πολιτική Αλλαγής
Διευκρινίζεται ότι, οι αλλαγές γίνονται πάντοτε στην αρχική τιμή αγοράς του προϊόντος με την όποια εξτρά επιβάρυνση προκύψει όπως αναγράφεται παραπάνω. Σε περίπτωση αλλαγής εάν δεν βρείτε προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε δικαιούστε εκπτωτικό κουπόνι, αξίας ίσης με την διαφορά που προκύπτει.
Άρθρο 8. Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων
Παρ. 1) Αναγνώριση Ευθυνών
Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του collectioncarpets.gr πουλήθηκαν προϊόντα κακής ή/και ελαττωματικής ποιότητας ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λπ. τότε το collectioncarpets.gr αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής. Το προϊόν πρέπει να αποσταλεί σε εμάς, αποκλειστικά με την συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία.
Παρ. 2) Διαδικασία Επιστροφής Ελαττωματικού Προϊόντος
Προκειμένου να διαπιστωθεί εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό θα πρέπει να μας αποστείλετε με email στο info@collectioncarpets.gr φωτογραφίες του προϊόντος, εμφανίζοντας όσο πιο λεπτομερώς είναι εφικτό το πρόβλημα, προκειμένου να ελεγχθεί από το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας μας. Εάν μας αποστείλετε το προϊόν χωρίς να τηρηθεί η παραπάνω διαδικασία επιβαρύνεστε εξ ολοκλήρου όλα τα έξοδα μεταφοράς του προϊόντος επιπροσθέτως όσων προκύψουν καθώς επίσης η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα της άρνησης παραλαβής του. Οι όροι επιστροφής παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς που προαναφέρθηκαν.